Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: H-PNJA1-A.N-1S.3
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Wymagania wstępne:

Znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

Godziny zrealizowane z udziałem nauczyciela akademickiego:

Konwersatorium: 30

Konsultacje indywidualne: 2

Godziny niekontaktowe (praca własna studenta):

Przygotowanie do zajęć: 10

Czas poświęcony na pracę indywidualną (napisanie esejów): 18

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

W01, U01, U02, K01: esej

K01: aktywność

Pełny opis:

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z poprawnymi zasadami konstruowania rozmaitych wypowiedzi pisemnych w języku angielskim na poziomie B2 i rozwinięcie umiejętności konstruowania takich wypowiedzi poprzez analizę tekstów anglojęzycznych, poszerzanie słownictwa, zastosowanie odpowiednich struktur gramatycznych, a także odpowiedniej retoryki oraz rejestru językowego.

Literatura:

Brandon Lee, and Kelly Brandon. 2011. Paragraphs and Essays, 11th ed. , Wadsworth.

Savage, Alice, and Patricia Mayer. 2005. Effective Academic Writing 2.Oxford UP.

Stephens, Mary. 2002. New Proficiency Writing. Longman.

Oshima, Alice, and Ann Hogue.2006. Writing Academic English. Fourth Edition. New York: Person Education,.

Wiener, Harvey S. 1988. The McGraw-Hill College Handbook. The McGraw-Hill Book Company.

Zemach, Dorothy E. and Lisa A. Rumisek. 2005. Academic Writing From Paragraph to Essay. Macmillan.

Efekty uczenia się:

W01: Student zna zasady poprawnego konstruowania rozmaitego typu wypowiedzi pisemnych w języku angielskim na poziomie B2: K_W11

U01: Student potrafi skonstruować rozmaite wypowiedzi pisemne w języku angielskim na poziomie B2: K_U08

U02: Student czyta i rozumie anglojęzyczne wypowiedzi pisemne na poziomie B2: K_U09

K01: Student rozumie potrzebę doskonalenia swoich kompetencji językowych w zakresie konstruowania wypowiedzi pisemnej w języku angielskim.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-03
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Draper Kirke, Patrycja Podgajna
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0