Przedmiot fakultatywny - Programowanie w .NET
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | MFI-I.3L.111 | Kod Erasmus / ISCED: |
11.303
![]() ![]() |
Nazwa przedmiotu: | Przedmiot fakultatywny - Programowanie w .NET | ||
Jednostka: | Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki | ||
Grupy: |
Przedmioty fakultatywne - informatyka 6 semestr |
||
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Wymagania wstępne: | Podstawy programowania. |
||
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe (z udziałem nauczyciela akademickiego) Wykład 30 Laboratorium 30 Konsultacje 10 Łączna liczba godzin z udziałem nauczyciela akademickiego 70 Liczba punktów ECTS z udziałem nauczyciela akademickiego 3 Godziny niekontaktowe (praca własna studenta) Przygotowanie się do laboratoriów 30 E-learning 20 Przygotowanie się do egzaminu 10 Łączna liczba godzin niekontaktowych 60 Liczba punktów ECTS za godziny niekontaktowe 2 Sumaryczna liczba punktów ECTS dla modułu 5 |
||
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | P_W01 - P_W03, P_U01 - P_U02 , P_K01 - P_K03: Zaliczenie ćwiczeń laboratoryjnych i projektów, zaliczenie końcowe, wyniki certyfikowanych kursów e-learningowych. |
||
Pełny opis: |
Zarys platformy .NET w kontekście tworzenia wybranych aplikacji i systemów. Infrastruktura platformy Office 365 ze szczególnym uwzględnieniem serwisów Teams i SharePoint. Środowisko programistyczne MS Visual Studio. Praktyka tworzenie aplikacji na platformę .NET. Platformy Azure i SharePoint. |
||
Literatura: |
https://docs.microsoft.com/pl-pl/ https://docs.microsoft.com/en-us/visualstudio https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/ https://code.visualstudio.com/docs https://technet.microsoft.com https://docs.microsoft.com https://docs.microsoft.com/pl-pl/learn/paths/csharp-first-steps/?source=learn https://www.microsoft.com/handsonlabs/SelfPacedLabs Materiały udostępnione przez wykładowcę na zasobach sieciowych. |
||
Efekty uczenia się: |
WIEDZA P_W01 Zna podstawy programowania na platformę .NET. Profil ogólnoakademicki – K_W02, K_K02. P_W02 Zna środowisko i architektury chmury obliczeniowej. Profil ogólnoakademicki – K_W03, K_K04. P_W03 Zna zasady i dobre praktyki projektowania i tworzenia wydajnych systemów i aplikacji dla środowiska chmury obliczeniowej. Profil ogólnoakademicki – K_W02, K_W05, K_W08, K_K04. UMIEJĘTNOŚCI P_U01 Potrafi pracować w zintegrowanym środowisku programistycznym MS Visual Studio i MS Visual Studio Online. Profil ogólnoakademicki – K_U05, K_U08. P_U02 Opanował podstawy języka programowania C# i potrafi tworzyć aplikacje na różne platformy. Profil ogólnoakademicki – K_U05, K_U08, K_U10. KOMPETENCJE SPOŁECZNE P_K01 Ma świadomość odpowiedzialności ciążącej na projektancie i programiście zdając sobie sprawę z ograniczenia poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę permanentnej edukacji zawodowej i rozwoju osobistego. Profil ogólnoakademicki – K_K01. P_K02 Potrafi precyzyjnie formułować pytania, służące pogłębieniu własnego zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania. Profil ogólnoakademicki – K_K02, P_K03 Posiada pracować zespołowo, odpowiedzialnie wykonywać przydzielone mu zadania będąc świadomym swojej roli i swojego znaczenia w zespole. Profil ogólnoakademicki – K_K03. |
| |||||
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.