(in Polish) Matematyka
General data
Course ID: | MFI-INM1-MAT-LS-1/2 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Matematyka |
Organizational unit: | Faculty of Mathematics, Physics and Computer Science |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Requirements: | (in Polish) Znajomość zagadnień z poprzedniego semestru z przedmiotu Matematyka |
Hourly equivalents of ECTS credits: | (in Polish) Godziny kontaktowe (z udziałem nauczyciela akademickiego) Wykład 30 Konwersatorium 45 Konsultacje 25 Łączna liczba godzin z udziałem nauczyciela akademickiego 100 Liczba punktów ECTS z udziałem nauczyciela akademickiego 4 Praca własna studenta-godziny niekontaktowe Przygotowanie do konwersatorium 15 Przygotowanie do egzaminu 30 Studiowanie literatury 5 Łączna liczba godzin niekontaktowych 50 Liczba punktów ECTS za godziny niekontaktowe 2 Łączna liczba punktów ETCS dla modułu 6 |
Verification method of learning outcomes: | (in Polish) W1 - wykład - egzamin, dyskusja, konwersatorium - prace kontrolne, dyskusją podczas zajęć U1 - wykład - egzamin, dyskusja, konwersatorium - prace kontrolne, dyskusją podczas zajęć K1 - dyskusja podczas zajęć |
Full description: |
(in Polish) Zakres tematów: 1. całki niewłaściwe, 2. analiza matematyczna funkcji wielu zmiennych, w tym pojęcie ciągłości funkcji wielu zmiennych, pochodne cząstkowe, pochodne kierunkowe, ekstrema lokalne, najmniejsza i największa wartość funkcji, 3. równania różniczkowe zwyczajne, 4. całki podwójne, potrójne, krzywoliniowe i powierzchniowe |
Bibliography: |
(in Polish) 1. Krysicki, Włodarski - Analiza matematyczna w zadaniach t.I i II 2. Gewert, Skoczylas - Analiza matematyczna 2. Przykłady zadania 3. M. Lassak -Matematyka dla studentów studiów technicznych 4. M. Lassak -Zadania z analizy matematycznej 5.R.S. Guter, A.R. Janpolski -Równania różniczkowe 6.Gewert, Skoczylas -Równania różniczkowe zwyczajne 7.A. Birkholc -Analiza matematyczna, funkcje wielu zmiennych PWN 1986 |
Learning outcomes: |
(in Polish) Na podstawie Uchwały Nr XXIII – 16.9/14 Senatu Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie z dnia 23 kwietnia 2014 r. dla cyklu kształcenia rozpoczętego w 2015/2016, 2016/2017 WIEDZA W1 - student zna i rozumie podstawowe podstawowe definicje i twierdzenia dotyczące całek niewłaściwych, funkcji wielu zmiennych, równań różniczkowych zwyczajnych oraz całek podwójnych, krzywoliniowych i powierzchniowych. W tym zna pojęcie ciągu i jego granicy, zna pojęcie funkcji, jej granicy oraz zna podstawy rachunku różniczkowego i całkowego jednej zmiennej, KW_02, KW_03, K_W04 UMIEJĘTNOŚCI U1 - potrafi stosować formalizm matematyczny, również w innych dziedzinach nauki K_U01, KOMPETENCJE SPOŁECZNE K1 - rozumie potrzebę rozwoju osobistego, wykazuje gotowość do uczenia się, umie krytycznie oceniać własną wiedzę K_K01, K_K02, K_K07 Na podstawie Uchwały Nr XXIV – 7.8/17 Senatu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z dnia 31 maja 2017 r. dla cyklu kształcenia rozpoczętego w 2017/2018, 2018/2019 WIEDZA W1 - student zna i rozumie podstawowe podstawowe definicje i twierdzenia dotyczące całek niewłaściwych, funkcji wielu zmiennych, równań różniczkowych zwyczajnych oraz całek podwójnych, krzywoliniowych i powierzchniowych. W tym zna pojęcie ciągu i jego granicy, zna pojęcie funkcji, jej granicy oraz zna podstawy rachunku różniczkowego i całkowego jednej zmiennej, KW_02, KW_03 UMIEJĘTNOŚCI U1 - potrafi stosować formalizm matematyczny, również w innych dziedzinach nauki K_U01, KOMPETENCJE SPOŁECZNE K1 - rozumie potrzebę rozwoju osobistego, wykazuje gotowość do uczenia się, umie krytycznie oceniać własną wiedzę K_K01, K_K02, K_K03 |
Copyright by Maria Curie-Sklodowska University.