Lektorat języka angielskiego III
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | MFI-M.03 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Lektorat języka angielskiego III |
Jednostka: | Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | http://www.umcs.pl/pl/cnicjo.htm |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | Kontynuacja lektoratu z semestru 2/1. Zaliczenie z semestru 2/1. Student uczestniczący w lektoracie na poziomie B2 potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, itp. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. Student posiada umiejętności językowe określone przez poziom B1 w opisie poziomów znajomościw znajomości języków nowożytnych Rady Europy /Common European Framework of Reference for Language Learning, Teaching and Assessment/. |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | - godziny kontaktowe (z udziałem nauczyciela akademickiego): ćwiczenia 30 godz. |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | - obecność na zajęciach - zaliczenie wszystkich testów śródsemestralnych - ocena ciągła nauczyciela /bieżące przygotowanie do zajęć i aktywność/ |
Pełny opis: |
Lektorat języka angielskiego prowadzący do egzaminu na poziomie B2. Celem lektoratu jestposzerzenie wiedzy studenta i doskonalenie jego umiejętności językowych na poziomie średniozaawansowanym wyższym. Student uczestniczący w lektoracie na poziomie B2 potrafi zrozumieć zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, a rozmowa dotyczy spraw związanych z pracą, szkołą, czasem wolnym, itp. Potrafi sobie poradzić w większości sytuacji jakie spotyka w podróży w regionie języka docelowego. Potrafi wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego i dotyczące własnych zainteresowań. Potrafi opowiedzieć wydarzenie, przeżycie osobiste lub sen, wyrazić nadzieję lub cel, jak również przedstawić krótko uzasadnienie lub wyjaśnienie dotyczące projektu lub pomysłu. Student posiada umiejętności językowe określone przez poziom co najmniej B1 w opisie poziomów znajomości języków nowożytnych Rady Europy /Common European Framework of Reference for Language Learning, Teaching and Assessment/. Lektorat obejmuje również słownictwo specjalistyczne z dziedziny matematyki. |
Literatura: |
English File Upper-intermediate, 3rd edition, Ch. Latham-Koenig, Clive Oxenden, OUP 2014 Podręcznik 'online' /język specjalistyczny matematyki/ - - Elementary Algebra Textbook /http://mathrev.redwoods.edu/ElemAlgText/ElementaryAlgebra.pdf/ |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA K_W10 - zna co najmniej jeden język obcy na poziomie średniozaawansowanym (B2) - X1A_U10, KOMPETENCJE SPOŁECZNE K_K01 - ma świadomość ograniczenia poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia X1A_K01, X1AU_07, X1A_K05. K_K06- potrafi samodzielnie wyszukiwać informacje w literaturze, także w językach obcych - X1A_K01, X1A_U05, X1A_U09, X1A_U10, X1A_U08 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.