Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PA-BW2S-SM2L |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Katedra Prawa Międzynarodowego Publiczn. |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | http://www.umcs.pl |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | - Godziny kontaktowe: 150 godz: w tym seminarium 150 godz. - Liczba punktów za godziny kontaktowe: 6 ECTS - Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta 630 godz., w tym przygotowanie się do zajęć: 270 godz.,przygotowanie się do zaliczenia: 360 godz., -Liczba punktów za pracę własną: 21 ECTS -Łączna liczba punktów za zaliczenie przedmiotu: 26 ECTS |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Praca magisterska W01,U01,U02,U03,U04,K01 |
Pełny opis: |
Celem seminarium magisterskiego jest zapoznanie studentów z metodologią nauk prawnych oraz literaturą z zakresu tematyki seminarium. Ponadto w trakcie seminarium studenci zdobywają wiedzę w zakresie sporządzania prac pisemnych, powoływania źródeł i wykorzystywania literatury fachowej. Dokonują również wyboru tematu, sporządzenia i prezentacji pracy magisterskiej. |
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. J.Sierociuk (red.), Metodologia badań, Poznań 2001 2. J.Pieter, Metodologia pracy naukowej, Katowice 1965 3. Z.Ziembiński, Metodologia nauk prawnych; przewodnik dla studentów w studium dla pracujacych, Poznań 1972 4. Z.Ziembiński, Teoria prawa, Poznań 1977, rozdział I par. 4 5. G.L.Seidler, H.Groszyk, A.Pieniążek, Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie, Lublin 2003, rozdz. I i II Literatura uzupełniająca: 1. T.Bisewski, Jak pisac prace naukowe (poradnik dla studentów), Rumia 2010 2. M.Węglińska, Jak pisać pracę magisterską? Poradnik dla studentów, Kraków 2010 3. S.Dawidziuk, Pisanie pracy dyplomowej: licencjackiej, inżynierskiej, magisterskiej: poradnik, Warszawa 2007 4. A.Pułło, Prace magisterskie i licencjackie: wskazówki dla studentów, Warszawa 2004 5. P.Oliver, Jak pisać prace uniwersyteckie: poradnik dla studentów, Kraków 1999 |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA: 1. W01. Student zna konstrukcje prawne oraz wybrane struktury i instytucje w zakresie prowadzonych badań naukowych;K_W01;K_W02; K_W03;K_W04;K_W05;K_W06,K_W07;K_W08; K_W09;K_W10; K_W11;K_W12;K_W13;K_W14; K_W17; UMIEJĘTNOŚCI: 1. U01. Student potrafi przedstawiać poglądy doktryny i orzecznictwa oraz analizować je krytycznie w zakresie prowadzonych badań naukowych; K_U02;K_U05; K_U10; K_U12;K_U16; K_U19 2. U02. Student potrafi wybierać, gromadzić i stosować źródła oraz specjalistyczną literaturę z dziedziny prowadzanych badań naukowych K_U07;K_U10; K_U19; 3. U03. Student potrafi lokalizować, rozpoznawaći formułować poglądy badawcze z zakresu prowadzonych badań naukowych; K_U01; K_U02; K_U03;K_U05; K_U06; K_U10;K_U12; K_U13; 4. U04. Student potrafi argumentować i bronićwłasnych poglądów na temat wyników prowadzonych badań naukowych K_U01; K_U03; K_U05; K_U06; K_U08;K_U09;K_U10; K_U11;K_U12; K_U15; K_U16; K_U17; K_U19; KOMPETENCJE SPOŁECZNE: 1. K01. Student przygotowuje wystąpienia ustne i pisemne w zakresie prowadzonych badań naukowych z poszanowaniem praw innych osób; K_K03; K_K04; K_K09; K_K10; K_K11; K_K12 |
Praktyki zawodowe: |
Brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.