Język angielski z elementami języka specjalistycznego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PS-PRE.LSIII.JA |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski z elementami języka specjalistycznego |
Jednostka: | Wydział Pedagogiki i Psychologii |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | http://www.jezyki.umcs.pl |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | Znajomość języka angielskiego ogólnego na poziomie B1 |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe ( praca z udziałem nauczyciela akademickiego ) - ćwiczenia 30 Liczba punktów ECTS z udziałem nauczyciela akademickiego - 1 Godziny niekontaktowe ( praca własna ) - 30 w tym: - przygotowanie się do zajęć, prace domowe: 15 - studiowanie literatury: 5 - przygotowanie się do testów: 10 Liczba punktów ECTS za godziny nie kontaktowe- 1 Sumaryczna liczba punktów ECTS dla modułu - 2 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | - Śród semestralne testy sprawdzające treści merytoryczne, słownictwo oraz umiejętność tłumaczenia na język angielski i polski - Zaliczenie specjalistycznych tekstów kierunkowych - Zaliczenie kolejnych semestrów - Egzamin pisemny po zakończeniu lektoratu |
Pełny opis: |
Celem ćwiczeń jest poszerzenie wiedzy studenta i doskonalenie jego umiejętności językowych na poziomie wyższym średniozaawansowanym B2. W trakcie zajęć studenci doskonalą sprawności językowe (czytanie ze zrozumieniem, rozumienie ze słuchu, wypowiedzi ustne i umiejętność pisania) oraz poszerzają i utrwalają wiadomości z zakresu struktur gramatycznych i słownictwa. Kurs obejmuje również elementy języka specjalistycznego. 120-godzinny moduł językowy w czasie czterech semestrów, zakończony egzaminem pisemnym, pozwala na podniesienie umiejętności językowych studenta do poziomu B2, zgodnie ze standardami Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. |
Literatura: |
English File 4th edition Upper-intermediate, Student’s Book (wybrane zagadnienia z Workbook), Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Kate Chomacki, Oxford University Press, 2020 Special Pedagogy Vocabulary in Use, Anna Treger, Bronisław Treger, Poltext, 2018 |
Efekty uczenia się: |
01. Posiada uporządkowaną wiedzę ogólną obejmującą terminologię właściwą dla pedagogiki specjalnej, w aspekcie teoretycznym i praktycznym, i potrafi ją wyrazić, stosując język obcy jako środek wyrazu. K_W05 H2A_W03 02. Potrafi opracować zagadnienia z zakresu pedagogiki specjalnej, pozyskując i przetwarzając dane z dostępnych źródeł, wykorzystując także technologię cyfrową. Potrafi zaprezentować i zanalizować wyniki przedstawione w postaci graficznej, stosując język obcy na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. K_U04 H2A_U06 H2A-U08 H2A_U09 H2A_U10 S2A_U09 S2A_U10 S2A_U11 03. Potrafi właściwie oceniać swe kompetencje językowe, dostrzegając ciągłą konieczność ich doskonalenia. Jest zmotywowany do samokształcenia, widząc użyteczność znajomości języka obcego w pozyskiwaniu dostępu do światowych zdobyczy kulturowych i naukowych. K_K01 K_K08 H2A_K01 H2A_K04 S2A_K06 S2A_K04 H2A_K05 H2A_K06 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiesław Dacka | |
Prowadzący grup: | Wiesław Dacka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.