Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski z elementami języka specjalistycznego

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: PS-PRE.LSIV.JA
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Język angielski z elementami języka specjalistycznego
Jednostka: Wydział Pedagogiki i Psychologii
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Wymagania wstępne:

Znajomość języka obcego na poziomie B1

Zaliczenie każdego kolejnego semestru

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

Godziny kontaktowe ( praca z udziałem nauczyciela akademickiego ) - ćwiczenia 30

Liczba punktów ECTS z udziałem nauczyciela akademickiego - 1

Godziny niekontaktowe ( praca własna ) - 30

w tym:

- przygotowanie się do zajęć, prace domowe: 15

- studiowanie literatury: 5

- przygotowanie się do testów: 10

Liczba punktów ECTS za godziny nie kontaktowe- 1

Sumaryczna liczba punktów ECTS dla modułu - 2

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

- Śród semestralne testy sprawdzające treści merytoryczne, słownictwo oraz umiejętność tłumaczenia na język angielski i polski

- Zaliczenie specjalistycznych tekstów kierunkowych

- Zaliczenie kolejnych semestrów

- Egzamin pisemny po zakończeniu lektoratu

Literatura:

English File 4th edition Upper-intermediate, Student’s Book (wybrane zagadnienia z Workbook), Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Kate Chomacki, Oxford University Press, 2020

Special Pedagogy Vocabulary in Use, Anna Treger, Bronisław Treger, Poltext, 2018

Efekty uczenia się:

W01 Posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną, obejmującą terminologię właściwą dla pedagogiki specjalnej z perspektywy pedagogiki resocjalizacyjnej, dotyczącą różnorodnych trudności edukacyjnych, i potrafi ją wyrazić, stosując język obcy jako środek wyrazu. K_W05 P6U_W

UMIEJĘTNOŚCI

U01 Potrafi opracować zagadnienia z zakresu pedagogiki specjalnej, pozyskując i przetwarzając dane z dostępnych źródeł, wykorzystując także technologię cyfrową. Potrafi zaprezentować swoją opinię w zestawieniu z innymi perspektywami dotyczącymi pedagogiki resocjalizacyjnej, stosując terminologię specjalistyczną w języku obcym. Potrafi zaprezentować i zanalizować wyniki, stosując język obcy na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. K_U04 K_U05 K_U06 P6U_U

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K01 Potrafi właściwie oceniać swe kompetencje językowe, dostrzegając ciągłą konieczność ich doskonalenia. Jest zmotywowany do samokształcenia, widząc użyteczność znajomości języka obcego w pozyskiwaniu dostępu do światowych zdobyczy kulturowych i naukowych. K_K01 P6U_K

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2025-02-25 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wiesław Dacka
Prowadzący grup: Wiesław Dacka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0