Seminarium doktoranckie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PS-PS.3S/VI.1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium doktoranckie |
Jednostka: | Wydział Pedagogiki i Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | seminarium indywidualne |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe - z udziałem nauczyciela akademickiego według przelicznika 1 osoba - 10 godzin w semestrze - seminaria dr on-line =10 godzin/osoba/semestr x 2 semestry =20 godzin -omawianie postepów, korekta treści pracy = 20 godzin łącznie: 40 godzin Godziny niekontaktowe: samodzielna praca doktoranta 30 godzin / semestr łącznie 60 godzin |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Ocenia się postęp w przygotowaniu rozprawy doktorskiej, -po każdym semestrze. Absolwent studiów doktoranckich posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do prowadzenia pracy dydaktycznej oraz badawczej – samodzielnie i/lub w zespole. Posiada nie tylko kwalifikacje pozwalające na efektywną pracę w szkolnictwie wyższym, instytucjach naukowych, przedsiębiorstwach, organizacjach pozarządowych, organach samorządu lokalnego, czy w administracji państwowej, ale też biegłość rozwijania i pogłębiania świadomości znaczenia badań socjologicznych w życiu społecznym oraz eksperiencję rozwiązywania współczesnych problemów społecznych. Posiada umiejętności komunikacyjne pozwalając |
Efekty uczenia się: |
Absolwent studiów doktoranckich posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do prowadzenia pracy dydaktycznej oraz badawczej – samodzielnie i/lub w zespole. Posiada nie tylko kwalifikacje pozwalające na efektywną pracę w placówkach słuzby zdrowia, szkolnictwie wyższym, instytucjach naukowych, przedsiębiorstwach, organizacjach pozarządowych, organach samorządu lokalnego, czy w administracji państwowej, ale też biegłość rozwijania i pogłębiania kompetencji psychologa w życiu społecznym oraz eksperiencję rozwiązywania współczesnych problemów społecznych. Posiada umiejętności komunikacyjne pozwalając aktywnie włączać się w rozwój polskiego i międzynarodowego życia naukowego. Efektem kształcenia jest posiadanie: a) wiedzy na zaawansowanym poziomie, obejmującej najnowsze osiągnięcia nauki, o charakterze podstawowym dla dziedziny lub dziedzin związanych z obszarem prowadzonych badań naukowych oraz o charakterze szczegółowym, odpowiadające obszarowi prowadzonych badań naukowych, b) umiejętności związanych z metodyką i metodologią prowadzonych badań naukowych, c) kompetencji społecznych odnoszących się do działalności naukowo-badawczej i d) społecznej roli uczonego; e) umiejętności zawodowych związanych z metodyką i techniką prowadzenia zajęć f) dydaktycznych, w tym z wykorzystaniem nowych technologii w kształceniu studentów. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.