Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Academic course development and teaching

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: SD.S-AC
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Academic course development and teaching
Jednostka: Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
Grupy:
Strona przedmiotu: https://kampus.umcs.pl/course/view.php?id=9625
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Wymagania wstępne:

-

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

(tylko po angielsku) work during classes, didactic projects - prepared and presented with the use of ICT tools.

Pełny opis: (tylko po angielsku)

During the course, students learn about the theory and practice of didactic projects, design thinking, critical thinking and the use of ICT in innovative teaching practice.

Literatura: (tylko po angielsku)

"Kognitywistyka i Media w Edukacji", English edition 2008, nr 2;

DT UNI e-book - Design Thinking, https://phavi.umcs.pl/at/attachments/2019/0118/095611-dt-uni16012019-internet.pdf

L. Pokrzycka, Design Thinking. Theory and Teaching Practice, "Kognitywistyka i Media w Edukacji" 2018, nr 2, p. 165-177;

L. Pokrzycka, New Methods of Teaching in English, (w:) Bridging Languages and Cultures. Linquistics, Translation Studies and Intercultural Communication, ed. G. Dreijers, A. Dubova, J. Veckracis, Berlin 2019, p. 165-177;

L. Pokrzycka, "Open pedagogy" in the practice of teaching in higher education, (w:) Open Education Global Conference 2018, https://repository.tudelft.nl/islandora/object/uuid%3A4e90606a-59e5447f-9d63-d5915762da15;

Ennis, Robert H., Critical thinking. Upper Saddle River, NJ: Prentice-Hall.

Ennis, Robert H., Critical thinking dispositions: Their nature and assessability. Informal Logic, 18, 2 & 3, 165-182.

Jo Shan FuI, ICT in Education: A Critical Literature Review and Its Implications, International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology (IJEDICT), 2013, Vol. 9, Issue 1, pp. 112-125

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

K_W02 - Acquainting with the theoretical foundations and practice of innovative teaching,

K_U06 Application of Design Thinking in higher education,

K_U06 Critical Thinking in teaching practice,

K_U06 Projects in teaching at the higher education level.

K_K03 After lectures and exercises the student will be able to design iK_K03

nnovative classes at the higher education level with the use of techniques and methods related to projects, DT, CF and ICT.

K_K03 Learning didactics online will be additional effects.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2025-02-25 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Lidia Pokrzycka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0