Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Academic writing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: SD.S-AW
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Academic writing
Jednostka: Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Wymagania wstępne:

-

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

-

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

Workshops during which students are regularly evaluated based on their presentations of the results related to the various tasks

Pełny opis:

These classes aim at training PhD. students to write their own research paper by

- critically analyzing research papers related to their PhD. research;

- critically discussing the outline of a research proposal / research paper;

- designing and setting up their own scientific research project / paper;

- developing their own research strategy and taking up responsibility for their own research project / paper (including ethics) (ownership!);

- communicating research results in a scientific paper following international standards;

Literatura:

1. Hengl, T., Gould, M. 2006. The unofficial guide for authors (or how to produce research articles worth citing). EUR 22191 EN, 54 pp. Office for Official Publications of the European Communities, Luxemburg, ISBN: 92-79-01703-9.

2. Mensh B, Kording K (2017) Ten simple rules for structuring papers. PLoS Comput Biol 13(9)

3. Blanpain, A. 2020. Academic Writing: A Resource for Researchers. Acco, Leuven, 248 pp.

4. ALLEA - All European Academies (2017) The European Code of Conduct for Research Integrity Revised Edition, Berlin https://www.allea.org/wp-content/uploads/2017/05/ALLEA-European-Code-of-Conduct-for-Research-Integrity-2017.pdf

Efekty uczenia się:

W1 - The student is capable of designing and setting up his/her own scientific research project / paper; K_W03

W2 - The student is capable of developing his/her own research strategy and taking up responsibility for his/her own research project / paper (including ethics) (ownership!); K-W04

U1 - The student is capable of critically analyzing research papers related to his/her PhD. research; K_U01

U2 - The student is capable of critically discussing the outline of a research proposal / research paper; K_U01

U3 - The student is capable of communicating research results in a scientific paper following international standards K_U02

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2025-02-25 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Gueorgui Kassianov, Jarosław Kostrubiec, Zbigniew Pastuszak, Noémia Peres de Bessa Vilela, Magdalena Razmus
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0