Wykład ogólnouniwersytecki:"Produkt turystyczny w praktyce"
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | Z-9-OG |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wykład ogólnouniwersytecki:"Produkt turystyczny w praktyce" |
Jednostka: | Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej |
Grupy: |
Wykłady ogólnouniwersyteckie |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Podstawowe wiadomości z zakresu geografii turystycznej oraz marketingu. |
Pełny opis: |
Pojęcie produktu turystycznego i jego cechy. Jak powstaje produkt turystyczny? Cykle rozwoju produktu turystycznego. Elementy składowe potencjału turystycznego. Metody badania, oceny i prezentacji potencjału turystycznego. Rodzaje i kategorie produktu turystycznego. Wymiary oraz cykl życia produktu turystycznego |
Literatura: |
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk., 2005, Produkt turystyczny, PWE, Warszawa Middleton V.T.C., 1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa . Niezgoda A., Obszar recepcji turystycznej w warunkach rozwoju zrównoważonego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań, 2006. A. Pawlicz, Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska. 2008 Zdon-Korzeniowska M., 2014, Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka. Wyd. UJ, Kraków. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 15 godzin, 300 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Tucki | |
Prowadzący grup: | Andrzej Tucki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Kurs internetowy - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.