Przygotowanie procesu badawczego w badaniach marketingowych czyli jak dobrze zaplanować badanie od briefu do oferty [F-PP-23Z(fakultet)]
Semestr zimowy 2022/2023
Wykład,
grupa nr 6
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Przygotowanie procesu badawczego w badaniach marketingowych czyli jak dobrze zaplanować badanie od briefu do oferty [F-PP-23Z(fakultet)] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/2023 [22/23Z]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | (tylko po angielsku) 0 |
Limit miejsc: | 35 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.