Reklama i promocja kultury w Internecie [H-RPKI-TCAK-1S.5]
Semestr zimowy 2023/2024
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Reklama i promocja kultury w Internecie [H-RPKI-TCAK-1S.5] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/2024 [23/24Z]
(zakończony)
Konwersatorium [KW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | 18 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Michał Bobrowski |
Literatura: |
Janiszewska K., Kall J., Strategia reklamowa, Warszawa 2012. Leśniewska A., Reklama internetowa, Gliwice 2006. Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja, red. D. Filar, Lublin 2012. Literatura uzupełniająca: Batorski D., Filiciak M., Zając J.M., Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury, „Studia BAS” 2016, nr 2 (46), s. 179–203. Kaczmarz E., Wzorzec gatunku internetowego, „Prace Językoznawcze” 2018, t. XX, z. 1, s. 71–81. Nowacki R., Reklama, Warszawa 2006. Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie, Grupa robocza SEM działająca przy IAB Polska, Grudzień 2015. |
Zakres tematów: |
Temat reklamy i promocji zostaje przedstawiony w sposób teoretyczny i praktyczny. Kurs obejmuje dwie formy zajęć. W ramach wykładu zaprezentowane zostaje teoretyczne ujęcie problematyki reklamy i promocji kultury w internecie. Nacisk kładziony jest na komunikacyjne aspekty omawianej problematyki. Przedstawione są aspekty językowo-kulturowe i marketingowe reklamy i promocji. Wiedza teoretyczna zostaje wzbogacona o przykłady kampanii reklamowych prowadzonych przez instytucje kultury. Równolegle studenci rozwijają swój własny projekt. Prowadzą kampanię reklamową rzeczywistego produktu. Podczas spotkań realizują kolejne etapy strategii reklamowej: od scharakteryzowania potencjalnej grupy odbiorczej, przez opracowanie długofalowego planu działań po realizację konkretnych działań promocyjnych (prowadzenie stron internetowych, tworzenie tekstów reklamowych, grafik i filmów promocyjnych itp.). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.