Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2] Semestr letni 2024/2025
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2]
Zajęcia: Semestr letni 2024/2025 [24/25L] (w trakcie)
Konwersatorium [KW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 13
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Anna Krajka
Strona domowa grupy: http://www.jezyki.umcs.pl
Literatura:

1.Ch.Latham- Koening, C.Oxenden, J. Lambert - English File Advanced 5th edition, OUP 2018

2. Longman Dictionary of Contemporary English, New Edition

3.R. Murphy, "English Grammar in Use", Cambridge University Press

4."Practical English Usage", Oxford University Press

Zakres tematów:

1.We are family.

2. Have: lexical and grammatical uses.

3.Personality vocabulary

4.A job for life.

5. Discourse markers

6.Do you remember?

7.Habitual events and incidents in the past

8.Abstract nouns

9.On the tip of my tongue

10.Pronouns

Metody dydaktyczne:

Metody dydaktyczne są dostosowane do wszystkich sprawności realizowanych w ramach lektoratu języka obcego. Sprawności te obejmują:

1. czytanie

2. pisanie

3. rozumienie tekstu słuchanego

4. rozumienie tekstu czytanego

Do metod dydaktycznych realizowanych w ramach zajęć lektoratowych należą: analiza tekstów przy pomocy nauczyciela oraz samodzielnie, tworzenie własnych tekstów w trakcie zajęć oraz jako prace domowe, prezentowanie wybranych treści w formie ustnej i pisemnej podczas zajęć.

Metody i kryteria oceniania:

Bardzo dobra:

Student rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Dobra:

Student z reguły rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Dostateczna:

Student czasami rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Niedostateczna:

Student w ogóle nie rozumie głównego znaczenia wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0