Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2]
Semestr letni 2024/2025
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2024/2025 [24/25L]
(w trakcie)
Konwersatorium [KW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 11 |
Limit miejsc: | 13 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Anna Krajka |
Strona domowa grupy: | http://www.jezyki.umcs.pl |
Literatura: |
1.Ch.Latham- Koening, C.Oxenden, J. Lambert - English File Advanced 5th edition, OUP 2018 2. Longman Dictionary of Contemporary English, New Edition 3.R. Murphy, "English Grammar in Use", Cambridge University Press 4."Practical English Usage", Oxford University Press |
Zakres tematów: |
1.We are family. 2. Have: lexical and grammatical uses. 3.Personality vocabulary 4.A job for life. 5. Discourse markers 6.Do you remember? 7.Habitual events and incidents in the past 8.Abstract nouns 9.On the tip of my tongue 10.Pronouns |
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne są dostosowane do wszystkich sprawności realizowanych w ramach lektoratu języka obcego. Sprawności te obejmują: 1. czytanie 2. pisanie 3. rozumienie tekstu słuchanego 4. rozumienie tekstu czytanego Do metod dydaktycznych realizowanych w ramach zajęć lektoratowych należą: analiza tekstów przy pomocy nauczyciela oraz samodzielnie, tworzenie własnych tekstów w trakcie zajęć oraz jako prace domowe, prezentowanie wybranych treści w formie ustnej i pisemnej podczas zajęć. |
Metody i kryteria oceniania: |
Bardzo dobra: Student rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. Dobra: Student z reguły rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. Dostateczna: Student czasami rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. Niedostateczna: Student w ogóle nie rozumie głównego znaczenia wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.