Seminarium magisterskie [PA-P-S.sem10/23]
Semestr letni 2024/2025
Seminarium magisterskie,
grupa nr 22
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [PA-P-S.sem10/23] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2024/2025 [24/25L]
(w trakcie)
Seminarium magisterskie [SM], grupa nr 22 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 2 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Katarzyna Kopaczyńska-Pieczniak |
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. A. Kidyba, Prawo handlowe, Warszawa 2020. 2. W.J. Katner (red.), Prawo gospodarcze i handlowe, Warszawa 2020 3. K. Bilewska, A. Chłopecki, Prawo handlowe, Warszawa 2019 4. J. Okolski, M. Modrzejewska, Prawo handlowe, Warszawa 2015. 5. A. Koch i J. Napierała (red.), Umowy w obrocie gospodarczym, Warszawa 2010. 6. M. Kępiński (red.) System prawa prywatnego, t. 15, Prawo konkurencji, Warszawa 2015 Literatura uzupełniająca 1.S. Włodyka (red.) System prawa handlowego, t. 2Ai 2B, Prawo spółek handlowych, Warszawa 2. M. Stec, System prawa handlowego, t. 5A, 5B, i 5C, Prawo umów handlowych, Warszawa 2020 3. A. Szajkowski (red.) System prawa prywatnego, t. 16, Prawo spółek osobowych, Warszawa 4. S.Sołtysiński (red.) system prawa prywatnego, t. 17A i 17B, Prawo spółek kapitałowych, Warszawa |
Zakres tematów: |
1. Omawianie wybranych zagadnień z zakresu, prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów 2. Opracowanie poszczególnych rozdziałów pracy magisterskiej dotyczącej problematyki z zakresu prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów 3. Bieżące gromadzenie i uzupełnianie literatury do pracy magisterskiej z zakresu prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów 4. Bieżące gromadzenie i uzupełnianie orzecznictwa do pracy magisterskiej z zakresu prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów 5. Opracowanie całej pracy magisterskiej |
Metody dydaktyczne: |
Prezentacje, dyskusja, prace pisemne |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą oceny jest: a) przygotowanie do zajęć; b) aktywność (uczestnictwo w dyskusji); c) przygotowanie poszczególnych części pracy magisterskiej; d) przygotowanie całej pracy magisterskiej; na ocenę składają się: – ocena stopnia wypełnienia wymogów formalnych i merytorycznych dotyczących przygotowania pracy magisterskiej podanych w trakcie seminarium, – ocena stopnia realizacji celów pracy magisterskiej, – ocena stopnia pogłębienia rozważań dotyczących tematyki pracy, – ocena stosowanych metod wykorzystanych w badaniach, – ocena i weryfikacja wyników przeprowadzonych badań, – ocena samodzielności, wnikliwości i konsekwencji w przygotowaniu, redagowaniu i realizowaniu poszczególnych elementów pracy, – ocena prawidłowości doboru argumentów dla prezentowanych wniosków, – ocena poprawności językowej i stylu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.