Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie [PA-P-S.sem10/23] Semestr letni 2024/2025
Seminarium magisterskie, grupa nr 22

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [PA-P-S.sem10/23]
Zajęcia: Semestr letni 2024/2025 [24/25L] (w trakcie)
Seminarium magisterskie [SM], grupa nr 22 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Katarzyna Kopaczyńska-Pieczniak
Literatura:

Literatura podstawowa:

1. A. Kidyba, Prawo handlowe, Warszawa 2020.

2. W.J. Katner (red.), Prawo gospodarcze i handlowe, Warszawa 2020

3. K. Bilewska, A. Chłopecki, Prawo handlowe, Warszawa 2019

4. J. Okolski, M. Modrzejewska, Prawo handlowe, Warszawa 2015.

5. A. Koch i J. Napierała (red.), Umowy w obrocie gospodarczym, Warszawa 2010.

6. M. Kępiński (red.) System prawa prywatnego, t. 15, Prawo konkurencji, Warszawa 2015

Literatura uzupełniająca

1.S. Włodyka (red.) System prawa handlowego, t. 2Ai 2B, Prawo spółek handlowych, Warszawa

2. M. Stec, System prawa handlowego, t. 5A, 5B, i 5C, Prawo umów handlowych, Warszawa 2020

3. A. Szajkowski (red.) System prawa prywatnego, t. 16, Prawo spółek osobowych, Warszawa

4. S.Sołtysiński (red.) system prawa prywatnego, t. 17A i 17B, Prawo spółek kapitałowych, Warszawa

Zakres tematów:

1. Omawianie wybranych zagadnień z zakresu, prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów

2. Opracowanie poszczególnych rozdziałów pracy magisterskiej dotyczącej problematyki z zakresu prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów

3. Bieżące gromadzenie i uzupełnianie literatury do pracy magisterskiej z zakresu prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów

4. Bieżące gromadzenie i uzupełnianie orzecznictwa do pracy magisterskiej z zakresu prawa handlowego, w tym prawa konkurencji, prawa reklamy, ochrony konsumentów

5. Opracowanie całej pracy magisterskiej

Metody dydaktyczne:

Prezentacje, dyskusja, prace pisemne

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą oceny jest:

a) przygotowanie do zajęć;

b) aktywność (uczestnictwo w dyskusji);

c) przygotowanie poszczególnych części pracy magisterskiej;

d) przygotowanie całej pracy magisterskiej; na ocenę składają się:

– ocena stopnia wypełnienia wymogów formalnych i merytorycznych dotyczących przygotowania pracy magisterskiej podanych w trakcie seminarium,

– ocena stopnia realizacji celów pracy magisterskiej,

– ocena stopnia pogłębienia rozważań dotyczących tematyki pracy,

– ocena stosowanych metod wykorzystanych w badaniach,

– ocena i weryfikacja wyników przeprowadzonych badań,

– ocena samodzielności, wnikliwości i konsekwencji w przygotowaniu, redagowaniu i realizowaniu poszczególnych elementów pracy,

– ocena prawidłowości doboru argumentów dla prezentowanych wniosków,

– ocena poprawności językowej i stylu.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0