Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe [PA-PRM-SD2L] Semestr letni 2024/2025
Seminarium dyplomowe, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe [PA-PRM-SD2L]
Zajęcia: Semestr letni 2024/2025 [24/25L] (w trakcie)
Seminarium dyplomowe [SDYP], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 3
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Katarzyna Kopaczyńska-Pieczniak
Literatura:

Literatura podstawowa:

1. A. Kidyba, Prawo handlowe, Warszawa 2021.

2. W.J. Katner (red.), Prawo gospodarcze i handlowe, Warszawa 2020

3. K. Bilewska, A. Chłopecki, Prawo handlowe, Warszawa 2019

4. J. Okolski, M. Modrzejewska, Prawo handlowe, Warszawa 2015.

5. A. Koch i J. Napierała (red.), Umowy w obrocie gospodarczym, Warszawa 2010.

6. M. Kępiński (red.) System prawa prywatnego, t. 15, Prawo konkurencji, Warszawa 2015

Literatura uzupełniająca

1.S. Włodyka (red.) System prawa handlowego, t. 2Ai 2B, Prawo spółek handlowych, Warszawa

2. M. Stec, System prawa handlowego, t. 5A, 5B, i 5C, Prawo umów handlowych, Warszawa 2020

3. A. Szajkowski (red.) System prawa prywatnego, t. 16, Prawo spółek osobowych, Warszawa

4. S.Sołtysiński (red.) system prawa prywatnego, t. 17A i 17B, Prawo spółek kapitałowych,

Zakres tematów:

1. Omawianie wybranych zagadnień z zakresu prawa handlowego, prawa konkurencji, prawa reklamy

2. Opracowanie poszczególnych rozdziałów pracy magisterskiej dotyczącej problematyki prawa handlowego, prawa konkurencji, prawa reklamy

3. Bieżące gromadzenie i uzupełnianie literatury do pracy magisterskiej z zakresu prawa handlowego, prawa konkurencji, prawa reklamy

4. Bieżące gromadzenie i uzupełnianie orzecznictwa do pracy magisterskiej z zakresu prawa handlowego, prawa konkurencji, prawa reklamy

5. Opracowanie całej pracy magisterskiej.

Metody dydaktyczne:

prezentacje, dyskusja, prace pisemne,

Metody i kryteria oceniania:

Ocena ciągła (bieżące przygotowanie do zajęć i aktywność).

Podstawą oceny jest:

a) przygotowanie do zajęć;

b) aktywność (uczestnictwo w dyskusji);

c) przygotowanie poszczególnych części pracy magisterskiej;

d) przygotowanie całej pracy magisterskiej; na ocenę składają się:

– ocena stopnia wypełnienia wymogów formalnych i merytorycznych dotyczących przygotowania pracy magisterskiej podanych w trakcie seminarium,

– ocena stopnia realizacji celów pracy magisterskiej,

– ocena stopnia pogłębienia rozważań dotyczących tematyki pracy,

– ocena stosowanych metod wykorzystanych w badaniach,

– ocena i weryfikacja wyników przeprowadzonych badań,

– ocena samodzielności, wnikliwości i konsekwencji w przygotowaniu, redagowaniu i realizowaniu poszczególnych elementów pracy,

– ocena prawidłowości doboru argumentów dla prezentowanych wniosków,

– ocena poprawności językowej i stylu.

Uwagi:

Prof. dr hab. Katarzyna Kopaczyńska-Pieczniak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0