Przedmioty kierunkowe kognitywistyka IV sem. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Filozofii i Socjologii)
Grupa przedmiotów: Przedmioty kierunkowe kognitywistyka IV sem.
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
16/17Z - Semestr zimowy 2016/2017 16/17L - Semestr letni 2016/2017 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
16/17Z | 16/17L | |||||
F-K.13 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.12 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.9 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.46 |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.6 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.4 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.45 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||