Kognitywistyka I st. prz. wybieralne blok #PSN (sem. 3,5) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Filozofii i Socjologii)
Grupa przedmiotów: Kognitywistyka I st. prz. wybieralne blok #PSN (sem. 3,5)
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
24/25Z - Semestr zimowy 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
24/25Z | |||||
F-K.220 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.124 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z anglojęzyczną literaturą naukowaą analizującaą wybrane zagadnienia współczesnej psychologii z perspektywy ewolucyjnej. |
|
||
F-K.138 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
F-K.125 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W trakcie kursu student zapozna się z podstawowymi teoriami i badaniami na temat teorii uczenia się. Teorie uczenia się zostaną przedstawione z perspektywy psychorozwojowej i w kontekście procesów poznawczych. |
|
||
F-K.126 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest pogłębienie wiedzy na temat procesów poznawczych oraz badań w zakresie psychologii poznawczej. Student zapozna się z modelami teoretycznymi, paradygmatami badawczymi wynikami badań empirycznych w tych obszarach. Omawiana tematyka będzie prezentowana będzie w perspektywie interdyscyplinarnej. |
|
||