Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: 44 minuty temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 12 godzin temu

Ostatnia aktualizacja: 11.12.2019.

Prezentowanie poniżej dane nie są oficjalne i dotyczą jedynie informacji przetwarzanych w systemie USOS.

Uwaga. Zasady obliczania oceny na dyplomie oraz średniej ocen na poszczególnych wydziałach są różne. Statystyki nie są dostępne dla zbyt małych zbiorów osób.

wszyscykobietymężczyźni
Studia I i II stopnia oraz jednolite magisterskie1844767.44%32.56%
- stacjonarne1633167.0%33.0%
- niestacjonarne214470.9%29.1%
- osoby aktualnie studiujące na co najmniej 2 programach44273.53%26.47%
Wydane dyplomy (inż., lic., mgr.) od początku roku kalendarzowego560871.93%28.07%
- dyplomy na studiach stacjonarnych I stopnia288070.87%29.13%
- dyplomy na studiach niestacjonarnych I stopnia28270.21%29.79%
- dyplomy magisterskie na studiach stacjonarnych202072.43%27.57%
- dyplomy magisterskie na studiach niestacjonarnych42677.93%22.07%
Średnia ocen na dyplomach wydanych w ostatnim roku4,314,384,11
- studia stacjonarne I stopnia4,214,294,01
- studia niestacjonarne I stopnia4,134,164,05
- studia stacjonarne II stopnia4,524,584,36
- studia niestacjonarne II stopnia4,364,44,18
- studia stacjonarne jednolite magisterskie4,194,313,9
- studia niestacjonarne jednolite magisterskie4,084,223,73
Średnia średnich ocen absolwentów w ostatnim roku3,984,043,85
- studia stacjonarne I stopnia3,93,953,76
- studia niestacjonarne I stopnia3,853,883,78
- studia stacjonarne II stopnia4,184,224,06
- studia niestacjonarne II stopnia4,024,053,9
- studia stacjonarne jednolite magisterskie3,833,913,64
- studia niestacjonarne jednolite magisterskie3,783,883,54
Studia III stopnia50461.31%38.69%
- stacjonarne47261.23%38.77%
- niestacjonarne3262.5%37.5%
Studia podyplomowe82579.15%20.85%
Obcokrajowcy (wszystkie rodzaje studiów)192063.65%36.35%

Aby zobaczyć więcej szczegółów, kliknij na wybrany element.