Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie, stacjonarne II stopnia III semestr, marketing w handlu i usługach

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Zarządzanie, stacjonarne II stopnia (E-Z-2S)
Etap: III semestr, marketing w handlu i usługach (Z.MH-2/1)
Poprzednie etapy: II semestr, marketing w handlu i usługach
Następne etapy: IV semestr, marketing w handlu i usługach
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: zarządzanie marketing w handlu i usługach
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Dla tego etapu nigdy nie określano przedmiotów obowiązkowych

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0