Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Reklama i promocja kultury w Internecie H-RPKI-TCAK-1S.5
Wykład (W) Semestr zimowy 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: Egzamin

Sprawdzian pisemny: K_W01, K_W08, K_W016, K_W019
Literatura:

Janiszewska K., Kall J., Strategia reklamowa, Warszawa 2012.

Leśniewska A., Reklama internetowa, Gliwice 2006.

Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja, red. D. Filar, Lublin 2012.

Literatura uzupełniająca:

Batorski D., Filiciak M., Zając J.M., Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury, „Studia BAS” 2016, nr 2 (46), s. 179–203.

Kaczmarz E., Wzorzec gatunku internetowego, „Prace Językoznawcze” 2018, t. XX, z. 1, s. 71–81.

Nowacki R., Reklama, Warszawa 2006.

Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie, Grupa robocza SEM działająca przy IAB Polska, Grudzień 2015.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Zna główne kategorie pojęciowe dotyczące współczesnej kultury i społeczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem problematyki społeczeństwa informacyjnego i sieciowego, K_W01

Ma wiedzę na temat wykorzystania aplikacji, programów komputerowych i innych technologii cyfrowych do tworzenia treści z zakresu promocji kultury, K_W08

Posiada wiedzę dotyczącą metod pozyskiwania danych w Internecie oraz zasad i reguł wizualnej prezentacji danych, K_W016

Posiada wiedzę na temat marketingu i reklamy realizowanej we współczesnych instytucjach kultury z wykorzystaniem nowych mediów, K_W019

Umiejętności:

Potrafi analizować potrzeby konsumentów w sieci do celów marketingowych i komercyjnych, K_U02

Stosuje w praktyce wiedzę związaną z marketingiem opartym o technologie cyfrowe, K_U011

Kompetencje:

Potrafi współpracować w grupie osób nad realizowanymi projektami z zakresu promocji kultury, K_K06

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin

Sprawdzian pisemny

Zakres tematów:

1. Promocja

2. Reklama

3. Język reklamy internetowej

4. Psychologiczne aspekty reklamy

5. Public relations w internecie

6. Formy i specyfika reklamy internetowej

7. Strategia reklamowa

8. Specyfika promocji kultury w środowisku cyfrowym

Metody dydaktyczne:

1. Wykład

2. Dyskusja problemowa

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Damian Gocół 35/36 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-b5331d677 (2024-12-19)