Sposób weryfikacji efektów kształcenia: |
Podstawą zaliczenia jest praca przy tworzeniu kampanii reklamowych prowadzonych przez poszczególne grupy. Prowadzący dokumentuje i poddaje ocenie rezultaty poszczególnych etapów projektu (teksty, grafiki, hasła reklamowe, hasztagi, scenariusze, filmy itp.). Na zaliczenie ma też wpływ obecność i aktywność uczestników na zajęciach. Oceniana jest zarówno praca samodzielna, jak i umiejętność współpracy w grupie.
Aktywność na zajęciach: K_W01
Monitorowanie postępów w przygotowywaniu projektów zaliczeniowych: K_W016, K_W019, K_U02
Ocena projektu zaliczeniowego: K_W08, K_U011, K_K06
|
Literatura: |
Janiszewska K., Kall J., Strategia reklamowa, Warszawa 2012.
Leśniewska A., Reklama internetowa, Gliwice 2006.
Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja, red. D. Filar, Lublin 2012.
Literatura uzupełniająca:
Batorski D., Filiciak M., Zając J.M., Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury, „Studia BAS” 2016, nr 2 (46), s. 179–203.
Kaczmarz E., Wzorzec gatunku internetowego, „Prace Językoznawcze” 2018, t. XX, z. 1, s. 71–81.
Nowacki R., Reklama, Warszawa 2006.
Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie, Grupa robocza SEM działająca przy IAB Polska, Grudzień 2015.
|
Efekty uczenia się: |
Wiedza:
Zna główne kategorie pojęciowe dotyczące współczesnej kultury i społeczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem problematyki społeczeństwa informacyjnego i sieciowego, K_W01
Ma wiedzę na temat wykorzystania aplikacji, programów komputerowych i innych technologii cyfrowych do tworzenia treści z zakresu promocji kultury, K_W08
Posiada wiedzę dotyczącą metod pozyskiwania danych w Internecie oraz zasad i reguł wizualnej prezentacji danych, K_W016
Posiada wiedzę na temat marketingu i reklamy realizowanej we współczesnych instytucjach kultury z wykorzystaniem nowych mediów, K_W019
Umiejętności:
Potrafi analizować potrzeby konsumentów w sieci do celów marketingowych i komercyjnych, K_U02
Stosuje w praktyce wiedzę związaną z marketingiem opartym o technologie cyfrowe, K_U011
Kompetencje:
Potrafi współpracować w grupie osób nad realizowanymi projektami z zakresu promocji kultury, K_K06
|
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest praca przy tworzeniu kampanii reklamowych prowadzonych przez poszczególne grupy. Prowadzący dokumentuje i poddaje ocenie rezultaty poszczególnych etapów projektu (teksty, grafiki, hasła reklamowe, hasztagi, scenariusze, filmy itp.). Na zaliczenie ma też wpływ obecność i aktywność uczestników na zajęciach. Oceniana jest zarówno praca samodzielna, jak i umiejętność współpracy w grupie.
|
Zakres tematów: |
1. Ogólna koncepcja kampanii reklamowej
2. Projektowanie kampanii reklamowej
3. Strategia reklamowa a kanał przekazu informacji
4. Tworzenie treści reklamowych w social mediach
5. Videocast jako narzędzie reklamowe
6. Angażowanie publiczności w interakcję w internecie jako forma promocji
7. Relacjonowanie wydarzeń na żywo
8. Wykorzystanie materiałów promocyjnych po zakończeniu kampanii reklamowej
|