Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język obcy nowożytny L-JON-HI-1S.5
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.jezyki.umcs.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: - ustne zaliczenia śródsemestralnych partii materiału
Uwagi: zajęcia prowadzone są w trybie pracy stacjonarnej
Literatura:

1. Ch. Latham-Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Student's Book, Oxford 2020

2. Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Workbook, Oxford 2020

Efekty uczenia się:

WIEDZA:

K_W04 w zaawansowanym stopniu złożoną naturę języka, jego ewolucję na różnych płaszczyznach (fonicznej, morfologicznej, składniowej, pragmatycznej, semantycznej) i etapach w odniesieniu do języka hiszpańskiego i jego różnych odmian (diafazywnych, diastratycznych i diatopicznych). P6U_W P6S_WG

UMIEJĘTNOŚCI:

K_U03 brać udział w debacie, przedstawiać i oceniać różne stanowiska i poglądy, argumentować, wyciągać wnioski. P6U_U P6S_UK

K_U07 samodzielnie planować swoją pracę zarówno indywidualną jak i w mniej lub bardziej licznych grupach. P6U_U P6S_UO

K_U08 potrafi współdziałać z innymi osobami w realizowaniu prac zespołowych, również o charakterze interdyscyplinarnym. P6U_U P6S_UO

K_U09 potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie. P6U_U P6S_UU

KOMPETENCJE:

K_K05 samodzielnego pogłębiania i aktualizowania swojej wiedzy w zakresie studiowanych dyscyplin. P6U_ K P6S_KO

Metody i kryteria oceniania:

1. Bieżąca ocena pracy studentów

2. Ocena aktywności na zajęciach

3. Ustne/pisemne zaliczenie zrealizowanego materiału

Zakres tematów:

1. Zajęcia organizacyjne.

2. ‘The Island with Bear Grylls’ – reading.

Feelings – vocabulary.

3. ‘Lost in the jungle’ – reading and listening.

4. Unreal Conditionals – grammar exercises.

5. Wish – present/past/future context.

Expressing feelings with -ed/-ing adjectives.

6. Colloquial English – talking about waste.

7. Unit 5 – oral/written assignment.

8. ‘Night, night’ reading comprehension.

9. Sleep – vocabulary. Talking about sleeping.

10. Used to/ get used to/ be used to – grammar exercises.

11. ‘Music to my ears’ – listening and speaking.

12. ‘Music while you work?’ – reading comprehension.

13. Gerunds and infinitives – grammar exercises.

14. Unit 6 – oral/written assignment.

15. Unit 5 & 6 – revise and check.

Metody dydaktyczne:

1. Objaśnienie, wyjaśnienie.

2. Praca z tekstem.

3. Dyskusja dydaktyczna.

4. Burza mózgów.

Formy pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 15/16 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 12/16 szczegóły
3 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 1/1 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0