Język obcy nowożytny [L-JON-HI-1S.5]
Semestr zimowy 2024/2025
Konwersatorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język obcy nowożytny [L-JON-HI-1S.5] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [24/25Z]
(zakończony)
Konwersatorium [KW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | 16 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Magdalena Stafińska |
Strona domowa grupy: | http://www.jezyki.umcs.pl |
Literatura: |
1. Ch. Latham-Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Student's Book, Oxford 2020 2. Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Workbook, Oxford 2020 |
Zakres tematów: |
1. Zajęcia organizacyjne. 2. ‘The Island with Bear Grylls’ – reading. Feelings – vocabulary. 3. ‘Lost in the jungle’ – reading and listening. 4. Unreal Conditionals – grammar exercises. 5. Wish – present/past/future context. Expressing feelings with -ed/-ing adjectives. 6. Colloquial English – talking about waste. 7. Unit 5 – oral/written assignment. 8. ‘Night, night’ reading comprehension. 9. Sleep – vocabulary. Talking about sleeping. 10. Used to/ get used to/ be used to – grammar exercises. 11. ‘Music to my ears’ – listening and speaking. 12. ‘Music while you work?’ – reading comprehension. 13. Gerunds and infinitives – grammar exercises. 14. Unit 6 – oral/written assignment. 15. Unit 5 & 6 – revise and check. |
Metody dydaktyczne: |
1. Objaśnienie, wyjaśnienie. 2. Praca z tekstem. 3. Dyskusja dydaktyczna. 4. Burza mózgów. Formy pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach |
Metody i kryteria oceniania: |
1. Bieżąca ocena pracy studentów 2. Ocena aktywności na zajęciach 3. Ustne/pisemne zaliczenie zrealizowanego materiału |
Uwagi: |
j. angielski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.