Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski PS-PE.2SI.16
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.jezyki.umcs.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: W 01, W 02 - Kolokwia i testy śród semestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny

U 03, U 04, U 05 - Kolokwia i testy śród semestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny

K 06, K 07 - Kolokwia i testy śród semestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny
Uwagi: Zajęcia i zaliczenia odbywają się w formie stacjonarnej
Literatura:

Treger, A; Treger, B Special Education Vocabulary in Use, Poltext, 2018

Treger, A; Treger, B Psychology Vocabulary in Use, Poltext, 2016

McCarthy M, O'Dell F English Vocabulary in Use< Upper-intermediate, 2017

Artykuły dotyczące zagadnień pedagogicznych (The Conversation)

Efekty uczenia się:

WIEDZA

01. Absolwent w pogłębionym stopniu zna i rozumie zasady formułowania wypowiedzi w języku obcym na tematy ogólne i dotyczące znaczenia nauk społecznych oraz dokonań pedagogiki K_W01 K_W02 D.1/E.1.W2.

02. Absolwent w pogłębionym stopniu zna i rozumie zasady formułowania wypowiedzi w języku obcym dotyczące dylematów współczesnej cywilizacji oraz zakresu działalności pedagoga i wychowawcy K_W05 D.1/E.1.W4.

UMIEJĘTNOŚCI

03. Absolwent potrafi wykorzystać uzyskane informacje do relacjonowania, dyskusji i krytycznej opinii w języku obcym na tematy ogólne i dotyczące pedagogiki K_U01 K_U03 K_U04 D.1/E.1.U3.

04. Absolwent potrafi stworzyć rozbudowaną, stosunkowo biegłą wypowiedź pisemną na tematy ogólne i specjalistyczne z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym, w tym w oparciu o nowoczesne technologie (ICT). K_U02

K_U05 D.1/E.1.U7.

05. Absolwent jest w stanie komunikować się w języku obcym na poziomie B2+ oraz w wyższym w zakresie specjalistycznej terminologii badań wybranych obszarów pedagogiki K_U05 D.1/E.1.U1.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

06. Absolwent jest przygotowany do świadomego wyboru kierunku i sposobu doskonalenia własnych umiejętności językowych i właściwego oceniania swoich kompetencji. K_K01 D.1/E.1.K8.

07. Absolwent jest gotów do wykorzystywania znajomości języka obcego w rozwoju zawodowym. K_K03 D.1/E.1.K9.

Metody i kryteria oceniania:

testy śród semestralne, egzamin końcowy

obecność na zajęciach

Kryteria oceny semestralnej:

0 - 59% -- ocena niedostateczna

60 - 69% -- ocena dostateczna

70 - 74% -- ocena dostateczna plus

75 - 84% -- ocena dobra

85 - 89% -- ocena dobra plus

90 - 100% -- ocena bardzo dobra

Kryteria oceny egzaminacyjnej:

0 - 39% -- ocena niedostateczna

40 - 64% -- ocena dostateczna

65 - 74% -- ocena dostateczna plus

75 - 84% -- ocena dobra

85 - 89% -- ocena dobra plus

90 - 100% -- ocena bardzo dobra

Zakres tematów:

General Educational Terms

Learning Difficulties

Teachers change lives – but what makes a great teacher?

How important are healthy relationships for children?

Memory

Metody dydaktyczne:

- ćwiczenia przedmiotowe

- objaśnianie lub wyjaśnianie

- korekta prac

- praca na materiałach źródłowych

- praca z użyciem materiałów audio- wizualnych

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Rita Nykiel 14/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0