Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka angielskiego - sprawności zintegrowane H-PNJASZ-A.N-2S.2
Konwersatorium (KW) Semestr letni 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: - testy i sprawdziany śródsemestralne, zaliczenie końcowe, egzamin

- ocena ciągła, zaliczenie ustne i pisemne




Literatura:

Materiały autorskie opracowane przez prowadzących zajęcia. W toku kursu wykorzystywane są następujące źródła:

1. Jeanette Lindsey-Clark, Stephen Greene. (2017). Cambridge English Proficiency Masterclass. Oxford.

2. Megan Roderick, Carol Nuttall with Nick Kenny. (2013). Proficiency Expert. Pearson.

3. Robin Macpherson. (2012). English for Writers and Translators. PWN.

4. Robin Macpherson. (2011). Advanced Written English. PWN.

5. Robin Macpherson. (2010). English for Academic Purposes. PWN.

6. Richard Side, Guy Wellman. (2008). Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Longman.

7. Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. ( 2008). Destination C1C2. Macmillan.

8. Kathy Gude, Michael Duckworth. (2002). Cambridge English Proficiency Masterclass. Oxford.

9. Virginia Evans. (2002). CPE Use of English. Express Publishing.

10. Fiona Scott-Barrett. ( 2002). Proficiency Use of English. Longman

11. Nick Kenny, Vanessa Jakeman. (2002). Proficiency Practice Tests Plus. Longman

12. Mary Stephens. (2002). Longman Exam Skills: New Proficiency Reading. Longman

13. Annette Capel, Wendy Sharp. (2002). Objective Proficiency. Cambridge

14. Virginia Evans. (2002). Upstream Proficiency. Express Publishing

15. Nick Kenny. (2002). New Proficiency Passkey. Macmillan

16. Mark Harrison. (2002). New Proficiency Testbuilder. Macmillan

17. Jenny Dooley. (2018). On Screen. Express Publishing

Efekty uczenia się:

1. zna szeroki zasób środków leksykalnych, zawartych w Podstawie Programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum, branżowej szkoły I stopnia dla przedmiotu język angielski, a także poza tę podstawę wykraczających K_W01

2. potrafi poprawnie posługiwać się zaawansowanym słownictwem w obszarze tematycznym wskazanych w Podstawie Programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum, branżowej szkoły I stopnia dla przedmiotu język angielski K_U06

3. potrafi wypowiadać się płynnie i spontanicznie z wykorzystaniem szerokiego zakresu środków językowych w obszarze tematów ogólnych, akademickich, zawodowych i specjalistycznych K_U06

4. potrafi tworzyć zróżnicowane teksty w języku angielskim z wykorzystaniem źródeł K_U08

5. potrafi wykorzystywać znajomość strategii czytania tekstów do poprawnego zrozumienia i interpretacji tekstów prasowych, popularnonaukowych i naukowych z różnych dziedzin życia K_ U02

6. potrafi zaprojektować i zastosować w praktyce różnorodne materiały dydaktyczne (ćwiczenia, testy, itp.) sprawdzające poziom wiedzy uczniów na różnych poziomach zaawansowania językowego z wykorzystaniem nowoczesnych technologii K_U03

7. potrafi samodzielnie uczyć się i doskonalić własne umiejętności językowe wykorzystując nowoczesne środki i metody pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów K_U10

8. potrafi formułować wnioski i rozwiązywać różnorodne problemy językowe z wykorzystaniem posiadanej wiedzy K_U07

9. przejawia aktywną postawę w stosunku do pogłębiania wiedzy o języku angielskim i ma świadomość konieczności uczenia się przez całe życie K_K01

Metody i kryteria oceniania:

- testy i sprawdziany śródsemestralne

- Opinion Essay

Zakres tematów:

- tematy z zakresu życia codziennego, związane z kulturą, sztuką, muzyką, nowymi technologiami, czytelnictwem, interakcją społeczną, wspólnotą, życiem rodzinnym, prywatnym i zawodowym

Metody dydaktyczne:

- praca z materiałami przygotowanymi przez prowadzącego

-dyskusja

- praca w grupach

- analiza tekstów

- praca indywidualna

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Aleksandra Tryniecka 19/17 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Aleksandra Tryniecka 17/17 szczegóły
3 (brak danych), (sala nieznana)
Kateryna Laidler 15/17 szczegóły
4 (brak danych), (sala nieznana)
Kateryna Laidler 17/17 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0