Praktyczna nauka języka angielskiego - sprawności zintegrowane
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | H-PNJASZ-A.N-2S.2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyczna nauka języka angielskiego - sprawności zintegrowane |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Wymagania wstępne: | znajomość języka angielskiego na poziomie C1 |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | 4 p ECTS = 120 godzin - praca z nauczycielem 30 godzin - prace pisemne ze studiowaniem źródeł 5 godzin - konsultacje - 15 godzin - przygotowanie się studenta do zajęć - 30 godzin - przygotowanie prezentacji/referatu/projektu - 5 godzin - studiowanie literatury przedmiotu - 15 godzin - przygotowanie się studenta do zaliczenia - 10 godzin - ćwiczenie konwersacji i praca przygotowawcza do części ustnej egzaminu - 10 godzin |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | - testy i sprawdziany śródsemestralne, zaliczenie końcowe, egzamin - ocena ciągła, zaliczenie ustne i pisemne |
Pełny opis: |
(30 godzin w semestrze - sprawności zintegrowane) koncentruje się na doskonaleniu trzech sprawności językowych: mówienia, czytania i pisania na poziomie zaawansowanym. Zajęcia mają na celu doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, poszerzenie zasobu słownictwa, organizowania wypowiedzi ustnej na poziomie C2 oraz rozwijania umiejętności pisania dłuższych form argumentacyjnych i problematyzowania pracy na poziomie akademickim. |
Literatura: |
Materiały autorskie opracowane przez prowadzących zajęcia. W toku kursu wykorzystywane są następujące źródła: 1. Jeanette Lindsey-Clark, Stephen Greene. (2017). Cambridge English Proficiency Masterclass. Oxford. 2. Megan Roderick, Carol Nuttall with Nick Kenny. (2013). Proficiency Expert. Pearson. 3. Robin Macpherson. (2012). English for Writers and Translators. PWN. 4. Robin Macpherson. (2011). Advanced Written English. PWN. 5. Robin Macpherson. (2010). English for Academic Purposes. PWN. 6. Richard Side, Guy Wellman. (2008). Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Longman. 7. Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. ( 2008). Destination C1C2. Macmillan. 8. Kathy Gude, Michael Duckworth. (2002). Cambridge English Proficiency Masterclass. Oxford. 9. Virginia Evans. (2002). CPE Use of English. Express Publishing. 10. Fiona Scott-Barrett. ( 2002). Proficiency Use of English. Longman 11. Nick Kenny, Vanessa Jakeman. (2002). Proficiency Practice Tests Plus. Longman 12. Mary Stephens. (2002). Longman Exam Skills: New Proficiency Reading. Longman 13. Annette Capel, Wendy Sharp. (2002). Objective Proficiency. Cambridge 14. Virginia Evans. (2002). Upstream Proficiency. Express Publishing 15. Nick Kenny. (2002). New Proficiency Passkey. Macmillan 16. Mark Harrison. (2002). New Proficiency Testbuilder. Macmillan 17. Jenny Dooley. (2018). On Screen. Express Publishing |
Efekty uczenia się: |
1. zna szeroki zasób środków leksykalnych, zawartych w Podstawie Programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum, branżowej szkoły I stopnia dla przedmiotu język angielski, a także poza tę podstawę wykraczających K_W01 2. potrafi poprawnie posługiwać się zaawansowanym słownictwem w obszarze tematycznym wskazanych w Podstawie Programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum, branżowej szkoły I stopnia dla przedmiotu język angielski K_U06 3. potrafi wypowiadać się płynnie i spontanicznie z wykorzystaniem szerokiego zakresu środków językowych w obszarze tematów ogólnych, akademickich, zawodowych i specjalistycznych K_U06 4. potrafi tworzyć zróżnicowane teksty w języku angielskim z wykorzystaniem źródeł K_U08 5. potrafi wykorzystywać znajomość strategii czytania tekstów do poprawnego zrozumienia i interpretacji tekstów prasowych, popularnonaukowych i naukowych z różnych dziedzin życia K_ U02 6. potrafi zaprojektować i zastosować w praktyce różnorodne materiały dydaktyczne (ćwiczenia, testy, itp.) sprawdzające poziom wiedzy uczniów na różnych poziomach zaawansowania językowego z wykorzystaniem nowoczesnych technologii K_U03 7. potrafi samodzielnie uczyć się i doskonalić własne umiejętności językowe wykorzystując nowoczesne środki i metody pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów K_U10 8. potrafi formułować wnioski i rozwiązywać różnorodne problemy językowe z wykorzystaniem posiadanej wiedzy K_U07 9. przejawia aktywną postawę w stosunku do pogłębiania wiedzy o języku angielskim i ma świadomość konieczności uczenia się przez całe życie K_K01 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-25 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Kateryna Laidler, Aleksandra Tryniecka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.