Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Reklama i promocja kultury w Internecie [H-RPKI-TCAK-1S.5] Semestr zimowy 2023/2024
Konwersatorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Reklama i promocja kultury w Internecie [H-RPKI-TCAK-1S.5]
Zajęcia: Semestr zimowy 2023/2024 [23/24Z] (zakończony)
Konwersatorium [KW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: 18
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Michał Bobrowski
Literatura:

Janiszewska K., Kall J., Strategia reklamowa, Warszawa 2012.

Leśniewska A., Reklama internetowa, Gliwice 2006.

Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja, red. D. Filar, Lublin 2012.

Literatura uzupełniająca:

Batorski D., Filiciak M., Zając J.M., Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury, „Studia BAS” 2016, nr 2 (46), s. 179–203.

Kaczmarz E., Wzorzec gatunku internetowego, „Prace Językoznawcze” 2018, t. XX, z. 1, s. 71–81.

Nowacki R., Reklama, Warszawa 2006.

Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie, Grupa robocza SEM działająca przy IAB Polska, Grudzień 2015.

Zakres tematów:

Temat reklamy i promocji zostaje przedstawiony w sposób teoretyczny i praktyczny. Kurs obejmuje dwie formy zajęć. W ramach wykładu zaprezentowane zostaje teoretyczne ujęcie problematyki reklamy i promocji kultury w internecie. Nacisk kładziony jest na komunikacyjne aspekty omawianej problematyki. Przedstawione są aspekty językowo-kulturowe i marketingowe reklamy i promocji. Wiedza teoretyczna zostaje wzbogacona o przykłady kampanii reklamowych prowadzonych przez instytucje kultury. Równolegle studenci rozwijają swój własny projekt. Prowadzą kampanię reklamową rzeczywistego produktu. Podczas spotkań realizują kolejne etapy strategii reklamowej: od scharakteryzowania potencjalnej grupy odbiorczej, przez opracowanie długofalowego planu działań po realizację konkretnych działań promocyjnych (prowadzenie stron internetowych, tworzenie tekstów reklamowych, grafik i filmów promocyjnych itp.).

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0