Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2] Semestr letni 2023/2024
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2]
Zajęcia: Semestr letni 2023/2024 [23/24L] (zakończony)
Konwersatorium [KW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 15
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Anna Krajka
Strona domowa grupy: http://www.jezyki.umcs.pl
Literatura:

1.Araminta Crace,Richard Acklam,New Total English upper-intermediate.Longman 2011.

2. Longman Dictionary of Contemporary English, New Edition

3.R. Murphy, "English Grammar in Use", Cambridge University Press

4."Practical English Usage", Oxford University Press

Zakres tematów:

1.Success.

2.Lead or follow?

3.It's time,I'd rather,I'd better.

4.Winners.

5.Reported speech.

6.Technology for toddlers.

7.Reporting verbs.

8.Crime.

9.Law and insurance.

10.It's a mystery.

Metody dydaktyczne:

Metody dydaktyczne są dostosowane do wszystkich sprawności realizowanych w ramach lektoratu języka obcego. Sprawności te obejmują:

1. czytanie

2. pisanie

3. rozumienie tekstu słuchanego

4. rozumienie tekstu czytanego

Do metod dydaktycznych realizowanych w ramach zajęć lektoratowych należą: analiza tekstów przy pomocy nauczyciela oraz samodzielnie, tworzenie własnych tekstów w trakcie zajęć oraz jako prace domowe, prezentowanie wybranych treści w formie ustnej i pisemnej podczas zajęć.

Metody i kryteria oceniania:

Bardzo dobra:

Student rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Dobra:

Student z reguły rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Dostateczna:

Student czasami rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Niedostateczna:

Student w ogóle nie rozumie głównego znaczenia wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne.

Uwagi:

j.angielski

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0