Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2]
Semestr letni 2023/2024
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Lektorat języka obcego nowożytnego [H-LJO-GER-2S.2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/2024 [23/24L]
(zakończony)
Konwersatorium [KW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 11 |
Limit miejsc: | 15 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Anna Krajka |
Strona domowa grupy: | http://www.jezyki.umcs.pl |
Literatura: |
1.Araminta Crace,Richard Acklam,New Total English upper-intermediate.Longman 2011. 2. Longman Dictionary of Contemporary English, New Edition 3.R. Murphy, "English Grammar in Use", Cambridge University Press 4."Practical English Usage", Oxford University Press |
Zakres tematów: |
1.Success. 2.Lead or follow? 3.It's time,I'd rather,I'd better. 4.Winners. 5.Reported speech. 6.Technology for toddlers. 7.Reporting verbs. 8.Crime. 9.Law and insurance. 10.It's a mystery. |
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne są dostosowane do wszystkich sprawności realizowanych w ramach lektoratu języka obcego. Sprawności te obejmują: 1. czytanie 2. pisanie 3. rozumienie tekstu słuchanego 4. rozumienie tekstu czytanego Do metod dydaktycznych realizowanych w ramach zajęć lektoratowych należą: analiza tekstów przy pomocy nauczyciela oraz samodzielnie, tworzenie własnych tekstów w trakcie zajęć oraz jako prace domowe, prezentowanie wybranych treści w formie ustnej i pisemnej podczas zajęć. |
Metody i kryteria oceniania: |
Bardzo dobra: Student rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. Dobra: Student z reguły rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. Dostateczna: Student czasami rozumie główne znaczenie wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. Niedostateczna: Student w ogóle nie rozumie głównego znaczenia wypowiedzi złożonych pod względem lingwistycznym i zawartej w nich treści, zarówno na tematy konkretne jak i abstrakcyjne. |
Uwagi: |
j.angielski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.