PF Storytelling [POL-NEWM-2N-ST]
Semestr zimowy 2024/2025
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | PF Storytelling [POL-NEWM-2N-ST] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [24/25Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | 19 |
Prowadzący: | Magdalena Pataj |
Literatura: |
M. Loba, Wokół narracyjnego zwrotu. Szkice krytyczne, Poznań 2013. W. Propp, Morfologia bajki magicznej, Kraków 2011. E. Mistewicz, Marketing narracyjny. Jak budować historie, które się sprzedają, Gliwice 2013. Badania narracyjne w psychologii, red. M. Straś-Romanowska, B. Bartosz, M. Żurko, Warszawa 2010. P. Tkaczyk, Narratologia, Warszawa 2017. New narratives. Stories and Storytelling in the Digital Age, eds. R. Page, B. Thomas, 2011. C. Gallo, Steve Jobs. Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością, Kraków 2011. Branigan E., Schemat fabularny, tłum. J. Ostaszewski, [w:] Kognitywna teoria filmu. Antologia przekładów, red. J. Ostaszewski, Kraków 1999. |
Zakres tematów: |
Storytelling – wyjaśnienie pojęcia Jak budować narrację - elementy dobrej narracji Marketing narracyjny – założenia, implementacja Strategie wizerunkowe a storytelling Storytelling a marketing społeczny Polityka a opowiadanie historii Wystąpienia publiczne, autopromocja Storytelling w nowych mediach, digital storytelling Perspektywy rozwoju storytellingu |
Metody dydaktyczne: |
dyskusja, prezentacja, krytyczna ocena tekstów |
Metody i kryteria oceniania: |
aktywność, projekt |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.