Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wybrane aspekty akwizycji języka obcego [L-KM-WAAJO-2S.1] Semestr zimowy 2024/2025
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Wybrane aspekty akwizycji języka obcego [L-KM-WAAJO-2S.1]
Zajęcia: Semestr zimowy 2024/2025 [24/25Z] (w trakcie)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Izabela Jarosz
Literatura: (tylko po angielsku)

Ellis, R. (2008). The Study of Second Language Acquisition. Oxford: OUP.

Gass, S. M. and Selinker, L. (2013) . Second Language Acquisition. An Introductory Course. Fourth Edition. New York and London: Routledge.

Krashen, S. D. (2002). Second Language Acquisition and Second Language Learning. University of Southern California.

Lightbown, P.M., Spada, N. (1999). How Languages are Learned. Oxford: OUP (optional)

Ortega, Lourdes (2009). Understanding Second Language Acquisition. London: Routledge.

Zakres tematów: (tylko po angielsku)

1. Second Language Acquisition as a discipline/ Akwizycja języka drugiego jako dyscyplina wiedzy

2. Neurolinguistic correlates of SLA/ Neurolingwistyczne podstawy przyswajania języka obcego

3. Data collection and analysis/ Sposoby pozyskiwania danych językowych i ich analiza

4. Models of language processing and knowledge types/ Modele przetwarzania językowego oraz rodzaje wiedzy

5. Socio-interactional approaches to SLA/ Podejście społeczno-interakcyjne w przyswajaniu języka drugiego

6. Input, interaction and output in SLA/ Input, interakcja i output w przyswajaniu języka drugiego

7. SLA in formal environment/ Przyswajanie języka drugiego w warunkach formalnych

8. Affect, age, motivation and individual differences/ Afekt, wiek, motywacja i różnice indywidualne

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

Project, discussion, lecture

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Item Credits

• attendance and participation 5

• project 25

• end-of-semester test 20 In order to pass the course you need to get at least 65% of the end-of-semester test

The final mark for the winter semester will be awarded according to the following scheme:

Number of credits

32 – 36 dst

37-38 dst+

39 – 43 db

44-45 db+

46 - 50 bdb

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-b5331d677 (2024-12-19)