Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | H-PNJA1-A.N-1S.2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny zrealizowane z udziałem nauczyciela akademickiego: Konwersatorium: 30 Konsultacje indywidualne: 2 Godziny niekontaktowe (praca własna studenta): Przygotowanie do zajęć: 10 Czas poświęcony na pracę indywidualną (napisanie esejów): 18 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | W01, U01, U02, K01: esej K01: prace projektowe przygotowujące do pisania esejów argumentacyjnych; prezentacje K_W01: quiz K_U01, K_U07: aktywność |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z poprawnymi zasadami konstruowania rozmaitych wypowiedzi pisemnych w języku angielskim na poziomie B2 i rozwinięcie umiejętności konstruowania takich wypowiedzi poprzez analizę tekstów anglojęzycznych, poszerzanie słownictwa, zastosowanie odpowiednich struktur gramatycznych, a także odpowiedniej retoryki oraz rejestru językowego. |
Literatura: |
Evans, Virginia. Successful Writing: Upper-Intermediate. Newbury, 2000. Cory, Hugh. Advanced Writing with English in Use. Oxford University Press, 1999. Zemach, D., Rumisek, A. Academic Writing from paragraph to essay. Macmillan, 2010 Straus, J., Kaufman, L., Stern, T. The Blue Book of Grammar and Punctuation. Jossey-Bass, 2014 Savage, A., Mayer, P. Effective Academic Writing. Oxford University Press, 2005 Folse, K., Muchmore-Vukoun, A., Solomon, E. Great Writing 2: Great Paragraphs. Heinle Cengage Learning, 2010. Kirszner, L.G., Mandell, S. R. Focus on Writing. Paragraphs and Essays. Macmillan, 2020 |
Efekty uczenia się: |
U01: Student potrafi skonstruować rozmaite wypowiedzi pisemne w języku angielskim na poziomie B2: K_U08 U02: Student czyta i rozumie anglojęzyczne wypowiedzi pisemne na poziomie B2: K_U09 K01: Student rozumie potrzebę doskonalenia swoich kompetencji językowych w zakresie konstruowania wypowiedzi pisemnej w języku angielskim. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-06-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Góral, Izabela Jarosz, Małgorzata Rutkowska, Aleksandra Tryniecka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-06-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Konrad Żyśko | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Góral, Lidia Kniaź-Hunek, Piotr Szczypa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-25 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Góral, Joanna Jabłońska-Hood, Izabela Olszak, Katarzyna Stadnik, Angelina Żyśko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.