Seminarium: Dziecko-umysł-język / Dziecko-język- kultura [H-SMK11-A.N-1S.5]
Semestr zimowy 2024/2025
Seminarium licencjackie,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium: Dziecko-umysł-język / Dziecko-język- kultura [H-SMK11-A.N-1S.5] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [24/25Z]
(w trakcie)
Seminarium licencjackie [SEM-LIC], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 6 |
Limit miejsc: | 9 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Izabela Jarosz |
Literatura: |
• Brewster, Jean. 2002. The Primary English Teacher’s Guide. Penguin English • Gower, Roger, Diane Phillips, Steve Walters. 2005. Teaching Practice. A handbook for teachers in training. Macmillan • Halliwell, Susan. 1992. Teaching English in the Primary Classroom. Harlow: Longman • Harmer, Jeremy. 2001 (Third Edition). The Practice of English Language Teaching. Longman • Pinter, Annamaria. 2006. Teaching Young Language Learners. OUP • Szpotowicz, Magdalena & Szulc-Kurpaska, Małgorzata. 2009. Teaching English to Young Learners • Thornbury, Scott. 2002. How to Teach Vocabulary. Longman |
Zakres tematów: |
1. Vocabulary 2. Pronunciation 3. Grammar 4. ICC 5. Materials design 6. Receptive skills 7. Productive skills 8. Young teens as EFL learners |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.