Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium: Dziecko-umysł-język / Dziecko-język- kultura [H-SMK11-A.N-1S.5] Semestr zimowy 2024/2025
Seminarium licencjackie, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium: Dziecko-umysł-język / Dziecko-język- kultura [H-SMK11-A.N-1S.5]
Zajęcia: Semestr zimowy 2024/2025 [24/25Z] (w trakcie)
Seminarium licencjackie [SEM-LIC], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: 9
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Izabela Jarosz
Literatura:

• Brewster, Jean. 2002. The Primary English Teacher’s Guide. Penguin English

• Gower, Roger, Diane Phillips, Steve Walters. 2005. Teaching Practice. A handbook for teachers in training. Macmillan

• Halliwell, Susan. 1992. Teaching English in the Primary Classroom. Harlow: Longman

• Harmer, Jeremy. 2001 (Third Edition). The Practice of English Language Teaching. Longman

• Pinter, Annamaria. 2006. Teaching Young Language Learners. OUP

• Szpotowicz, Magdalena & Szulc-Kurpaska, Małgorzata. 2009. Teaching English to Young Learners

• Thornbury, Scott. 2002. How to Teach Vocabulary. Longman

Zakres tematów:

1. Vocabulary

2. Pronunciation

3. Grammar

4. ICC

5. Materials design

6. Receptive skills

7. Productive skills

8. Young teens as EFL learners

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-b5331d677 (2024-12-19)