Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium: Dziecko-umysł-język / Dziecko-język- kultura H-SMK11-A.N-1S.5
Seminarium licencjackie (SEM-LIC) Semestr zimowy 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 45
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: Rozdział teoretyczny pracy licencjackiej - zaliczenie I semestr
Prezentacja
Literatura:

• Brewster, Jean. 2002. The Primary English Teacher’s Guide. Penguin English

• Gower, Roger, Diane Phillips, Steve Walters. 2005. Teaching Practice. A handbook for teachers in training. Macmillan

• Halliwell, Susan. 1992. Teaching English in the Primary Classroom. Harlow: Longman

• Harmer, Jeremy. 2001 (Third Edition). The Practice of English Language Teaching. Longman

• Pinter, Annamaria. 2006. Teaching Young Language Learners. OUP

• Szpotowicz, Magdalena & Szulc-Kurpaska, Małgorzata. 2009. Teaching English to Young Learners

• Thornbury, Scott. 2002. How to Teach Vocabulary. Longman

Efekty uczenia się:

Wiedza

W1: posiada uporządkowaną elementarną wiedzę z zakresu biologicznego, intelektualnego, i społecznego rozwoju dziecka w odniesieniu do procesów edukacyjnych, szczególnie zaś nauczania i uczenia się języka obcego na II etapie edukacji, w tym specyfiki funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - K_W12, K_W13, K_W15

W2: dysponuje usystematyzowaną wiedzą dydaktyczną z zakresu teorii uczenia się i nauczania w odniesieniu do języka angielskiego jako języka obcego na II etapie edukacji - K_W14

U1: wykazuje się umiejętnością wykorzystywania wiedzy teoretycznej do analizowania i interpretowania określonego rodzaju sytuacji i zdarzeń dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych szkoły, przede wszystkim do diagnozowania potrzeb uczniów, analizowania i prognozowania sytuacji edukacyjnych związanych z nauczaniem języka angielskiego jako języka obcego na II etapie edukacji - K_U14, K_U16

U2: posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku angielskim na podstawie wybranej literatury - K_U13

K1: wykazuje odpowiedzialną aktywność, podejmuje zobowiązania i odznacza się wytrwałością w realizacji indywidualnych i zespołowych zadań zawodowych wynikających z roli nauczyciela - K_K09

Zakres tematów:

w poszczególnych grupach seminaryjnych

Metody dydaktyczne:

Dyskusja

Praca indywidualna

Konsultacje

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Małgorzata Krzemińska-Adamek 9/9 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Izabela Jarosz 6/9 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-c177de71f (2024-12-10)